رویای من ...
نوشته شده توسط : مهرداد

نانی :در رویا زندگی میکنم
ارزوی بازی کردن در منچستر یونایتد، تنها ارزوی بازیکنان متولد منچستر نبوده است. وینگر پرتغالی از رویایی حضور خود در الدترافورد در نوجوانی میگوید..

در یک گفتگوی اختصاصی با Inside United، ستاره 23 ساله پرتغالی میگوید که که بعنوان یک جوان از الدترافورد دیدن کردن و با نشستن در رختکن ورزشگاه به رویاپردازی مشغول بوده است.

او به این ماهنامه میگوید : "با دوستانم به اینجا امدم و با یک تور به تماشای استادیوم و موزه باشگاه پرداختیم. یادم می آید که در رختکن تیم اول نشستیم و با خود میگفتیم"اینجا جای رونالدو استف اینجا مال رونی است و این جای گیگز است!" بعداز با خود گفتیم: فرض کن روزی جایی در این رختکن داشته باشی.... و دو سال بعد من در اینجا بودم. واقعا موقع امضای قرارداد احساس خوبی داشتم. "

او در مورد زندگی و نقشش در سال 2010 میگوید:

"زندگی در اینجا خیلی زیباست. اما بهترین چیز برای من اینست که میتوانم هر روز فوتبال بازی کنم و این شانس را دارم که هر فصل به افتخاری دست یابم. در مدت زمان حضورم در اینجا چیزهای زیادی یاد گرفته ام. من مسن تر شده ام، تجربه بیشتری کسب کرده ام و حجالا اعتماد به نفس بیشتری دارم. این چهارمین فصل حضور من در این باشگاه است و اکنون احساس حضور در خانه را دارم  
 





:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 88
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : 29 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: